مصاحبه آرشیو خبر ها
ژکو خوشمزه تر از سوارز است!

ژکو خوشمزه تر از سوارز است!

 

فرش قرمزی که برای ورود لوئیس سوارز به تورین برای او پهن شده، تشریفاتی نیست که در ایتالیا همه موافق آن باشند. گزینه دوم یووه برای خط حمله (به ادعای رسانه‌ها) به عقیده برخی از دلواپسان اما اولویت و نیاز اول یووه برای قرار گرفتن در جایگاهی است که پیش از این در اختیار گونزالو هیگواین بود.

 

ماریو اسکونچرتی روزنامه‌نگار کهنه‌کار و البته صریح ایتالیایی که همواره نظراتش گزنده و اغلب مورد انتقاد برخی دیگر از همکارانش است بهترین گزینه برای پرسش چند سوال و شنیدن چند جواب تند و تیز در روزهای کم‌خبری یوونتوس است. مفسر و یادداشت‌نویس سرویس ورزشی روزنامه قدیمی Corriere della Sera با نگاهی سخت‌گیرانه، عملکرد رقیب بیانکونری در نقل و انتقالات را جلوتر می‌داند و حتی حاضر به پذیرش خوب بودن انتقال ملو به یووه تا پیش از تماشای بازی و عیان شدن ارزش‌های او با لباس تیم جدیدش نیست. اسکونچرتی در خاتمه نیز دست از مخالف‌خوانی‌هایش بر نمی‌دارد و ارزش‌گذاری میان ژکو و سوارز را با تفاوت میان نوتلا با گیلاس و نوتلا بدون آن توصیف می‌کند.

 

 

تا اینجا؛ عملکرد یووه را در مارکت تابستانی موفق‌تر دیده‌اید یا اینتر؟

 

اگر اینتر موفق به جذب آرتورو ویدال و انگولو کانته شود، حتی با فرض انتقال لوئیس سوارز به یوونتوس، نراتزوری قوی‌تر می‌شود.

 

تفاوت یووه و اینتر در بازار نقل و انتقالات تابستانی را در چه می‌بینید؟

 

اینتر باید اضافه کند، یووه باید بازسازی کند.

 

وضعیت یوونتوس را دقیقاً چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

پیش از هر چیز باید صبر کنیم و به مدیران بیانکونری زمان بدهیم؛ در پایان موعد نقل و انتقالات بهتر می‌توان عملکرد آنها را مورد سنجش و ارزیابی قرار داد. فعلاً که مهم‌ترین اتفاق رفتن پیانیچ و آمدن ملو بوده و سایر ورودی‌ها نکته خاصی نداشته‌اند و کاملاً معمولی بوده‌اند. در مورد معاوضه میرالم با آرتور نیز البته می‌گویند معامله‌ای خوب صورت گرفته؛ اما من معتقدم این استدلال کافی و منطقی نیست.

 

ژکو بهتر است سوارز؟

 

ژکو! اما سوالی مهم‌تر وجود دارد؛ آیا شما نوتلا با گیلاس دوست دارد یا نوتلا بدون گیلاس؟ ! خلاصه بگویم: ما در مورد دو بازیکن بزرگ صحبت می‌کنیم هرچند اغلب با هیجان سوارز را بر ژکو ترجیح می‌دهیم اما در عین‌حال یک واقعیت را نیز نمی‌خواهیم در مورد ژکو بپذیریم. باشگاه‌های زیادی در دو سال گذشته قصد به خدمت گرفتن او را داشته‌اند؛ او با کیفیت و البته ارزان است؛ با سبک فوتبال در ایتالیا نیز کاملاً آشنا و هماهنگ است و از حیث فنی نیز گزینه‌ای مناسب‌تر برای شرایط یووه در خط حمله خواهد بود.

 

اما برخی از عدم علاقه او برای پیوستن به یووه می‌گویند.

 

ماندن در رم نه‌تنها برای خانواده او بلکه برای خودش انتخابی مطلوب است؛ اما اگر یوونتوس پا پیش بگذارد او پیشنهاد بیانکونری را خواهد پذیرفت. با اینکه در رسانه‌ها مطرح می‌شود رم تمایلی به فروش او ندارد اما معتقدم رم علاقه‌مند به فروش او خواهد بود. دستمزد ژکو برای رم دستمزدی قابل ملاحظه است و انتقال او می‌تواند به نوعی یک کمک اقتصادی برای جالوروسی به حساب بیاید.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: